خط خوردگی صحیح است

توضیحی بر نسخه زندگی: خط خوردگی صحیح است

خط خوردگی صحیح است

توضیحی بر نسخه زندگی: خط خوردگی صحیح است

بادها!

 

هر وقت نگاهت می کردم قرمزی شرم معصومانه ای را در گونه هایت می دیدم و سرت را که ارام پائین می انداختی و بعد من که سرمست این فتح لبخند می زدم و اما....

حال می دانم تو گرفتار باد سرخ بودی!!و من گرفتار بادی که دریای ارام رویاهم را به امید رسیدن به ساحلی نه چندان دوردست مواج می ساخت......

ایرمان

نظرات 5 + ارسال نظر
آشنا چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ب.ظ

چه جوری میشه اینجا نوشت؟

دژاوو پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ق.ظ

اگه دریاست، پس باید مواج باشه

دژاوو پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:27 ق.ظ

بابت نوشته ۱/۶/۸۶ از شما عذر می خوام. علی رغم اینکه ۳ روز فاصله رو رعایت نکرده بود، چون جنبه صنفی داشت و روزش هم مهم بود به ناچار از صفحه خارجش نکردم.

سپیده پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:33 ب.ظ http://gomshodegan.blogsky.com

روزتون مبارک
و خسته نباشید:)

به نمایندگی خوانندگان غیر پزشک وبلاگ!

سارا پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:16 ب.ظ http://kelopatre.blogfa.com

سلام دوستان.
من به همه پزشکان عزیز که نویسنده یا خواننده این وبلاگ هستند روزشون رو تبریک می گم.امیدوارم همیشه در عرصه طبابت موفق باشید.و پول خوبی هم گیرتون بیاد که حقتونه!! ( شرمنده من ادم متریالیستیکی هستم شدید!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد