خط خوردگی صحیح است

توضیحی بر نسخه زندگی: خط خوردگی صحیح است

خط خوردگی صحیح است

توضیحی بر نسخه زندگی: خط خوردگی صحیح است

سپید و سیاه

 باز امروز دلم میل بازی دارد

هوس صفحه صیقلی شطرنجی

و حریف قدرم باز تویی

روبرویت هستم تا بخوانی دستم

و مثال هر بار من سیاه و تو سپید

من پیاده دو قدم سوی تو بر می دارم

گامهایم خسته است

وتو با اسب سپید سربلند و مغرور یکه تاز میدان

و چه آرام و صبور رخ در رخ من گرم بازی هستی

ومن آنقدر شدم خیره به آن اسب سپید

که فراموشم شد شاه و فرزین هم هست!

و مثال هر بار تو به من گفتی مات!

و ندانستم باز که تو دانستی من

مات تک تازی آن اسب سپیدت بودم

مات رای فرزین و توانایی شاه

مات آن جذبه چشمان پر از راز و نیاز

در رخ پاک سپیدت بودم

گرچه می دانم من که همیشه ماتم

مانده ام سرگردان که چرا

دل سرگشته من باز امروز

میل بازی دارد.....

 

نوشته: راوی

نسخه

 

غیر از تو هر چه بود

خط زده ام

گویی تمام خط خوردگیهایم

از همان نخست غلط بوده اند

 

تنها "نسخه" صحیح زندگی ام!

تو را با عشق "پیچیده ام " ...

 

گل داوودی

 

پیوست !

 

فرشته ی دست راستی را قال گذاشته ایم که با دو دو تا چهار تا ی خوبیهایمان سرگرم باشد . با فرشته ی دست چپی آمده ایم عشق و حال که انقدر مست کرده که بدی هایمان را هی روی در و دیوار همسایه ها می نویسد .

 

Roseola