خط خوردگی صحیح است

توضیحی بر نسخه زندگی: خط خوردگی صحیح است

خط خوردگی صحیح است

توضیحی بر نسخه زندگی: خط خوردگی صحیح است

نمی دانم...



نمی دونم چرا هر کی دلم براش تنگ میشه...
دور میشه...دلش از سنگ میشه...

خدایا...
چرا تو این دنیا همیشه...
هر کس به فکر خودشه؟؟؟
.
.
.
رسم عاشقی برچیده شده
ساغر ریخته
ساقی در بند محتسب ظالم
کسی دیگه غزل حافظ رو نمیفهمه
و شهر در دست خرقه پوشان
.
.
.
اما...
.
.
.
من ترک عشق شاهد و ساغر نمیکنم                 صد بار توبه کردم و دیگر نمیکنم
باغ بهشت و سایه طوبی و قصر حور                    با خاک کوی دوست برابر نمیکنم
.
.

La belle indifference

دلتنگی

 

من هنوز هم دلم برای او تنگ می شود

  هنوز هم قاصدکهایم به شوق چشمان او راهی دستان باد می شود

                                با نفس هایی که ذره ذره از حس او سرشار می شود

                                                     و باز رویایم دچار التهاب لحظه تردید می شود

                                                            من که می دانم این رویا هرگز شروع نمی شود