خط خوردگی صحیح است

توضیحی بر نسخه زندگی: خط خوردگی صحیح است

خط خوردگی صحیح است

توضیحی بر نسخه زندگی: خط خوردگی صحیح است

غبار

مغرور بی همتای من          
                            چه دیر!                  
                                     زمان گذشته است...

ببین که قطره های این غبار
                            به تار و پود خاطراتمان رسیده است

ببین که زجر این غبار 
                            خطور خاطراتمان زدوده است

فقط همین
                 زمان گذشته است...

                                 مغرور بی همتای من!

نظرات 7 + ارسال نظر
دژاوو جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ق.ظ

زمان... چقدر تکرار نشدنیه این ۴ حرفی

مرجان جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:24 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

من معمولا با شعر و ادبیات میونه ای ندارم ! ولی با جرات میگم که این شعرت به دلم نشست

عیدت مبارک دمبت هم سه چارک :دی

:)عید تو هم مبارک باشه .امیدوارم سال خوبی داشته باشی

سپیده جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ب.ظ http://gomshodegan.blogsky.com

مغرور بی‌همتای من...
عبارت جالبیه...

ایرمان شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:30 ب.ظ

مغرور بی همتای من....چه دیر روزهای بی تو سپری می شوند...

[ بدون نام ] دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:36 ب.ظ

خوش خط شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:22 ب.ظ http://khosh-khat.blogfa.com

آخرش خوب تموم نشد به نظرم.. اما وصف وسطش عالی بود.. تاروپود..

نیایش چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:49 ب.ظ

واسه این که مغروره بی همتاست یا چون بی همتاست مغروره؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد