خط خوردگی صحیح است

توضیحی بر نسخه زندگی: خط خوردگی صحیح است

خط خوردگی صحیح است

توضیحی بر نسخه زندگی: خط خوردگی صحیح است

ابلیس

شیخ صنعان

بلعم باعورا

                                                                  فضیل عیاض

                                                                ابراهیم ادهم

                                                                ناصر خسرو...

خدایا! دیو درونم چه می‌گوید؟

با مقربانت چگونه تا کردی و با  منحرفان و عیاران چطور؟

بیت:

«چون حسن عاقبت نه به رندی و زاهدی است»

من رند می‌شوم که ببینم چه می‌شود !!! ؟

شرمنده‌ام!اما

عاقبت به خیری و عمری عیش با من سازگارتر است!!!   فقط...

۲۳+۴ سال دیگر وقت می‌خواهم

۱)به خاطر رعایت نکردن قواعد وبلاگ واقعاًشرمنده‌ام(من الآن گوشه‌ی اتاق روی یک پا و رو به دیوار ایستاده‌ام و دستهام هم بالاست.)

 

خودنوشت

 

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:06 ب.ظ http://bito-hargez.blogsky.com

حالا چرا + ۴ سال دیگه ؟
راستی میتونم بپرسم از چه سایتی موزیک اپلود میکنید ؟
من خیلی به راهنمایی در این زمینه احتیاج دارم که چطوری موزیک بزارم برای وبلاگم .
اگه حوصله و فرصت دارید ممنون میشم توضیح مختصری هم شده برام بنویسید
موفق باشی

الف.کاف یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ب.ظ

عجب!!

(بچه‌ها می‌دونن این تکه کلام من ِ!)

مدیر وبلاگ یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ب.ظ

دکتر فکر کنم اینکه لینک وبلاگ شخصیتون رو آخر نوشته تون نذاشتین، اسمتون رو از قسمت (موضوع بندی یادداشت) انتخاب نکردین و اینکه فاصله زمانی کافی تا نوشته آخر وبلاگ رو رعایت نکردن دلیل کافی باشه که ازتون بخوام این لینک رو یه نگاهی بندازین:
http://dejavuu.blogsky.com/?PostID=21

مدیر وبلاگ دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ب.ظ

الهی! همین که در آینده به این چند تا نکته هم توجه نشون می دین ممنونم.
با اجازه اون لینک آخر نوشته و اون موضوع بندی یادداشت رو براتون گذاشتم

نیلوفر سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ب.ظ http://nilouyee.blogfa.com/

عالی بود!

رها چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ب.ظ

کریما میان ما و تو ، داور تویی

آن کن که سزاوار آنی نه آن که سزاوار ماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد