خط خوردگی صحیح است

توضیحی بر نسخه زندگی: خط خوردگی صحیح است

خط خوردگی صحیح است

توضیحی بر نسخه زندگی: خط خوردگی صحیح است

خط خطی

راستش من هنوز نسخه ای قابل قبول برای زندگیم ننوشتم که بخوام تصحیحش کنم!

بخاطر تمام خط خطی هایی که ناشیانه بر لوح سپید زندگیم نگاشتم از آفریننده م عذر می خوام!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
میترال(طبیب) جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:18 ب.ظ http://tabib_mshd.persianblog.com

آقا این وبلاگ مگه با چه سرعتی آپ میشه...فرصت نمیدین ملت بیان نظر بدن..اا
ای صاحبخونه:(خودش میدونه کیو میگم):این بروبچ اطبای هم ولایتی ما رو برای نویسندگی در این وبلاگ دعوت بنما!
مخصوصا ۳۱ اسفند رو..آدرسش تو کامنتای شعر من باید باشه.فکر کنم نویسنده قابلی باشه برای وبلاگ خط خوردگیها!
برای ۳۱ اسفند:میدونم که اینجارو نمیخونی!!! ولی اگر خوندی :بابا دکتر اینقدر بدبین نباش!!!این پرشین هم به باد رفت که رفت..از بس حسودا چشمش زدن!(قابل توجه بعضی ها!)
برای طهورا:به تو که گفتم بیای اینجارو بخونی ..اگر اومدی آادرس ایمیل جدیدتو هنوز به من ندادی .وبلاگ درپیتتم خواهر باز نمیشه!ش....جان کیه باز؟فکر کنم میشناسمش!عجب رسوایی!!!نکن دکتر !بذار پات برسه مشهد.....

OCD شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ق.ظ http://ocd.blogsky.com

جمع جالبی دارین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد